77 / 100

Adviseur Vegan Den Haag horeca en ondernemers

Mijn naam is Marco Kool en verander de manier waarop we naar modern ondernemerschap kijken en hoe we professionele uitdagingen oplossen. Geïnspireerd door mijn werk op de operatiekamers, begeleid ik ondernemers alles uit hun business te halen. Als informatie technologie en innovatie expert op een groot operatie complex, weet ik hoe je slim en effectief werkprocessen kunt verbeteren. Een operatiekamer is immers bij uitstek één van de meest gestroomlijnde omgevingen die je kunt bedenken, omdat je met mensen in een kwetsbaar moment van hun leven tot levensbedreigend werkt.

Vanuit deze ervaring en mijn business coach achtergrond, heb ik een slimme methode ontwikkeld om moderne ondernemers te helpen met procesverbetering. Als adviseur vegan Den Haag Horeca en ondernemers, gaan we aan de slag. We realiseren meer omzet, klanten en impact door procesverbetering en met mijn ondersteuning als onafhankelijk adviseur. Er is niets zo waardevol als een onafhankelijke blik op je werkprocessen, om nieuwe acties te realiseren die je zelf waarschijnlijk niet zou bedenken.

vegan den haag horeca, vegan den haag, adviseur vegan den haag, influencer, marco kool, professor, chirurg, neuroloog, groei, trends en ontwikkelingen, naamsbekendheid, den haag, linkedin, Nederlandse mannelijke influencer

het verschil maken

Naast procesverbetering op de operatiekamers, heb ik als coach jarenlange ervaring in hoe de hersenen van mensen worden beïnvloed, op basis van welk gedrag er wordt vertoont.

Hierdoor geïnspireerd en sociale experimenten die deel uitmaken van mijn onderzoeksveld, bied ik mij naast strategisch adviseur aan als NLP business coach.

Mijn vader zei altijd: ‘zoon, je moet doen waar je goed in bent’. Daarom streef ik ernaar anderen te helpen.

Het verschil maken kun je alleen doen, wanneer je weet waar je nu mee bezig bent. Je hierna bepaalt waar je nu aan moet werken. En hier vervolgens daadwerkelijk aan gaat werken. Waarna je bepaald op basis van welke factoren je het verschil achteraf hebt gemaakt en dit controleert.

In de strategie methode die Neuro Design Lab heeft ontwikkeling, is er een top 3 waarmee aan de slag wordt gegaan:

  1. Aanbod
  2. Aanpak
  3. Verhaal

Op een slimme manier worden deze punten met bovenstaande werkwijze opgepakt. Het resultaat hiervan helpt je aan meer omzet, klanten en impact. Je staat er niet alleen voor. Onder begeleiding van een kundige, doortastende en handige onafhankelijk adviseur, helpt Marco je procesverbeteringen door te voeren. Het bespaart je geld, geeft je meer werkplezier en helpt je aan een betere omzet.

Marco is een zeer bekwame professional en met een positieve instelling. Hij is een attent en vindingrijk persoon, die altijd in oplossingen denkt. Hij is een toegankelijk persoon waar je echt op kunt vertrouwen.

Sander Beekmans

Plastisch chirurg, Bergman Clinics

Het eerste dat ik me herinner van het werken met Marco is de vraag “wat houdt je tegen? Marco gaat er altijd voor. Hij ziet je echt en zet dingen in beweging.

Rutger van der Kaaij

E-Learning specialist, Philips