71 / 100

Linkedin VIP

PR

Neuro Design en sponsoring wordt een steeds interessanter onderwerp voor ondernemers. Meer dan ooit heeft het bedrijfsleven ontdekt dat naamsbekendheid via een andere bron dan zichzelf en verbonden met sociale experimenten, een uitstekende kans is, waardoor sponsors er geld aan uitgeven. Sponsoring is dan ook een zeer “sympathiek” instrument waarmee een bedrijf haar communicatiestrategie kan ondersteunen via Linkedin, Instagram en andere media, of om nieuwe ideeën op te doen en haar positie in de samenleving te versterken. Bij Neuro Design Lab proberen we onze sponsoren te verbinden via  social media als bijvoorbeeld LinkedIn, maar ook door hen de kans te geven om nieuwe ideeen te krijgen over hun eigen bedrijfsprocessen en uitdagingen.

Sponsoring benut kansen voor beiden en een goede relatie is daarbij een voorwaarde.

LINKEDIN VIP

Vanwege het vrij nieuwe werkveld Neuro Design en de moderne manier om exposure te krijgen, willen organisaties zich op verschillende manieren inzetten voor Neuro Design Lab. Ze zetten zich graag achter de ambitie en groei, die een belangrijke functie heeft om meer inzicht te krijgen in hoe mensen denken en beïnvloed kunnen worden. Als Linkedin VIP blijven managers op de hoogte door eenvoudige, periodieke en persoonlijke berichten op hun Linkedin te ontvangen, over de ontwikkelingen van Neuro Design Lab.

Neuro Design Lab ziet veel waarde in het delen van informatie over een betere grip krijgen op de vergelijking tussen sociale experimenten, influencers en professionele uitdagingen. Neuro Design Lab stimuleert het bedrijfsleven om nieuwe oplossingen te vinden om groei te creëren en buiten de gebaande paden te opereren, met behulp van bv LinkedIn.

Verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat de wereld om ons heen verandert en dat onze manier van zaken doen dit nauwelijks kan bijhouden. Onze missie is om vanuit een neurologische benadering nieuwe perspectieven te creëren en ondernemers een voorsprong te geven om het tempo bij te houden.