32 / 100

“Mijn bedrijf heeft minder omzet door de Corona crisis en trekt lastig klanten aan”. Zorg dan dat je vandaag nog met hulp van een onafhankelijk strategisch adviseur de Corona crisis aanpakt als je grootste kans ooit,  om anders te gaan werken. Realiseer meer verkoop, klanten en omzet.

 

Blijven doen wat je altijd hebt gedaan, is geen garantie meer voor groei of betere resultaten. Ongeacht of je een advocatenkantoor, cosmetische kliniek, hotel of anders bent, is het belangrijk om je werkproces mee te nemen naar de toekomst. De digitale opmars is immers versneld door de Corona crisis. En nieuwe generaties zoeken andere producten en diensten vandaag de dag.

 

Gratis strategisch adviseur

Een simpel voorbeeld kan zijn dat je de luxe hotelkamer die je aanbiedt voor € 100,00 per nacht, slecht verkoopt. En na ons overleg blijkt dat potentiële klanten zich niet kunnen voorstellen dat een luxe hotelkamer voor € 100,00 euro beschikbaar is. Nadat we o.a. dit punt vaststellen, maken we een actieplan, waarbij je onder andere de prijs en website tekst aanpast. Hierdoor wordt je kamer meer aantrekkelijke en beter gevonden, waarbij je deze zonder moeite verhuurt.

Raakt bovenstaande je, klik dan op de knop “gratis advies” en vul het korte vragenformulier in. Misschien heb je wel een bijzondere woonwinkel opgezet, maar heb je niet in de gaten dat je website een totaal ongeschikt verhaal over je producten vertelt. Je bent een hoteleigenaar en kunt je doelgroep slecht benaderen, waardoor je steeds minder klanten trekt. Of bent plastisch chirurg op zoek naar een originele en passende marketing campagne voor je praktijk.

Ik hoef echt niet persé een opdracht uit te schrijven. Primair ben ik het meest gepassioneerd professionals verder te helpen zichzelf en hun organisatie beter strategisch neer te zetten. En als ik op deze simpele manier met feedback je kan helpen, doe ik dat met veel plezier.

strategisch adviseur horeca Den Haag,strategisch adviseur, sociaal experiment, vernieuwen, anders denken, nieuwe perspectieven

Aanbod op maat

Wil je toch liever een aanbod op maat? Neem vandaag nog contact op en stuur me een bericht.

We plannen een vrijblijvende online-meeting, om te bespreken waar je precies naar op zoek bent en zodat ik je een passende opgave kan sturen.

Strategisch adviseur Horeca Den Haag

We leven in een tijd van overvloed, waar gebouwen als paddestoelen uit de grond schieten en consumenten met één klik op de knop hun bestelling kunnen plaatsen. De markt wordt niet meer alleen door vraag en aanbod gedreven. Het blijven vernieuwen en je op een originele manier naar de klant laten zien, is de effectiefste vorm geworden om je klanten erbij te houden.

In een wereld van overvloed is geen idee meer nieuw. En hanteren we vaak de automatismen die we kennen en welke we geleerd hebben te werken, op de manier hoe we dit altijd gedaan hebben. Neuro Design Lab helpt en daagt je uit anders te gaan denken, dan je gewend bent. En doet dit geinspireerd door effectieve procesverbetering methodes, welke gebruikt worden op de operatiekamers.

  • Krijg nieuwe ideeën voor originele werkende marketing campagnes.
  • Ontdek en ontwikkel passende nieuwe producten.
  • Vind een nieuwe doelgroep voor je merk.

Wees anders

De wereld is veranderd;

  1. Web 2.0, het internet.
  2. Een meer collaboratieve manier van werken door een andere manier van denken, geïnitieerd door generatie Y en Z.
  3. De opkomst van nieuwe technologieën en technieken.
  4. Focus op duurzaamheid dat staat voor het zorgen voor de behoeften van de samenleving.

De eerste twee vragen die je jezelf moet stellen; hoe vernieuwend ben ik? En hoe kan ik nieuwe strategieën ontdekken, om meer verkopen genereren dan ik al doe?

Verras je klanten en potentiële klanten door jezelf te laten zien als een innovatief bedrijf, die andere manieren van werken aangaat en durft te experimenteren.

Methode meer omzet en klanten

Ik hanteer twee manieren om samen met je goed resultaten te bewerkstelligen.

1. Vaak weet je als manager of eigenaar op basis van je eigen ervaring, wat er nodig is om een bedrijfsonderdeel verder te ontwikkelen. In dit geval zoek je een onafhankelijke deskundige om mee te sparren en advies te krijgen over bijvoorbeeld de verdere ontwikkeling van je website. Naast dit proces fungeer ik ook als je stok achter de deur en werken we samen een actieplan uit. Dit proces is meer op gevoel.

2. Stel je bent een hotel en hebt inzichtelijk of we maken met elkaar inzichtelijk waar je nu staat met je boekingen gezien over een week. Waarin je gemiddeld 2 kamers op de maandag volgeboekt hebt in plaats van 9 op de andere weekdagen. Dit is het startpunt, waarvan we met elkaar bepalen binnen welke periode we de maandag boekingen vergroten naar bijvoorbeeld 6, wanneer dit realistisch is.

Misschien moet de maandag anders genoemd, geprijsd of geadverteerd worden. Hierover gaan we het gesprek aan en verbinden er acties aan om het doel te behalen, waar het hotel in de lead is. Het is een proces, soms experimenteren en bijstellen. Dit gaat op gevoel en is op deze manier meetbaar.

Deze manier van werken is gebaseerd op mijn ervaring in de operatiekamers, waar ik werk aan innovatie, procesverbeteringen en capaciteitsprojecten.

Sociale gedrags experimenten

Mijn werk, als strategisch adviseur horeca Den Haag, is geïnspireerd op experimenteren en specifiek online sociale experimenten. Als influencer deel ik regelmatig over sociale experimenten op mijn socialmediakanalen. Dit betekent dat ik je naast gratis strategisch advies of een aanbod op maat ook help bij het vinden, gebruiken of creëren van sociale experimenten. Sociale experimenten kunnen worden gebruikt om waardevolle nieuwe technieken te leren en ideeën te bedenken, of om producten te ontwikkelen die je misschien nog niet eerder hebt overwogen.

De inzichten uit sociale experimenten geven je nieuwe perspectieven om zakelijke uitdagingen aan te pakken. Je kunt deze sociale experimenten direct als product kopen om te gebruiken voor je eigen inspiratie. Zie de pakketten brons tot diamant onderaan de pagina Faqs.