71 / 100

Bijzondere voorbeelden

  • Supermarkten plaatsen altijd producten met de hoogste winstmarge op hun “gouden schap”.
  • Patiënten genezen op miraculeuze wijze na een placebo-operatie aan hun knie, waarbij de patiënt alleen verdoofd is en geen operatie heeft ondergaan.
  • Snelle sportwagens zijn vaker rood van kleur vanwege de associatie met kracht.

Prangende vragen

  • Welke zakelijke ideeën kan ik creëren die ik zelf nooit had kunnen bedenken?
  • Welke nieuwe strategieën kan ik gebruiken voor mijn zakelijke uitdagingen?
  • Waar voelt mijn doelgroep zich op intrinsiek niveau het meest tot aangetrokken?

Je zult bijvoorbeeld ontdekken wat je doelgroep denkt, in vergelijking met hoe ze zich gedragen en handelen. Door hierop in te spelen kun je meer naamsbekendheid en nieuwe inzichten creëren. Haal meer uit je business.

groei, influencer, Marco Kool, trends en ontwikkelingen, naamsbekendheid, den haag, linkedin, verander je perspectief
Resultaat

Neuro Design Lab werkt samen met professionals om hen te helpen hun zakelijke uitdagingen aan te pakken.

Leer nieuwe technieken, ideeën of producten kennen, die je misschien nog niet eerder hebt overwogen. Haal alles uit je business, creëer meer omzet en realiseer meer klanten.

Professionele uitdaging

Neuro Design Lab definieert een professionele uitdaging, als een onderwerp waar je als ondernemer tegenaan loopt en al langere tijd minder makkelijk een goede oplossing voor kunt vinden. Problemen die lastig op te lossen zijn, door verschillende factoren en je een frisse nieuwe blik bij nodig hebt. Voorbeelden hiervan zijn:

  • Een structureel tekort aan gespecialiseerd zorgpersoneel, waardoor grote wachtlijsten ontstaan.
  • Parkeeroverlast en veel klachten van bewoners, door een tekort aan parkeerplaatsen.
  • Veel ziektegevallen en rechtszaken, door ongevallen bij magazijnwerkers.

De gedeelde noemer voor deze problemen vraagt vaak een oplossing vanuit een andere invalshoek, dan waar er tot nu toe naar gekeken is. Als onafhankelijk adviseur begeleidt Neuro Design Lab je hiermee om volgens een strategische methode, passende oplossingen te realiseren. Nieuwe en effectieve oplossingen die je anders mogelijk niet gevonden had.

influencer Marco Kool

Geïnspireerd door mijn innovatie achtergrond op de operatiekamers en het opzetten van diverse moderne festivals, kan ik het verschil maken in “alles uit je business halen & anders denken”. Mijn naam is Marco Kool.

Ik kreeg veel vragen uit mijn professionele netwerk, om te delen over nieuwe invalshoeken. Deze behoefte uit mijn netwerk, om op een andere manier naar zakelijke uitdagingen te kijken, inspireerde me om Neuro Design Lab te creëren.

Met Neuro Design Lab creëer ik een reis voor de klant, waarbij ik strategisch advies geef en mensen meer leer meer creatief te worden in wie ze zijn.

Nieuwe manieren om naar zakelijke uitdagingen voor organisaties te kijken. En geïnspireerd door bestaande of nog te creëren sociale experimenten vanuit een influencer-perspectief.

Meer over Marco Kool

Sociaal experiment

Naast strategisch advies en business coaching, deelt Marco Kool over sociale experimenten. Neuro Design Lab definieert een sociaal experiment, als een bestaand of een nog te creëren sociaal experiment.

Dit is een procedure uitgevoerd in een bepaalde setting en onder bepaalde voorwaarden om het effect te kunnen zien. Dit kan bijvoorbeeld een psychologisch experiment of prank zijn.